مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت:۸ موکب و ۷۴دستگاه خودپرداز ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی می کند.
به گزارش ایلام رویداد،یاسمی با بیان این که بانک ملی در استان ایلام آماده ارائه گسترده خدمات مطلوب و شایسته به زائران عتبات عالیات است، اظهارداشت: با توجه به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرز مهران، شعب بانک ملی استان، هرگونه خدمترسانی مطلوب و گسترده به زائران را ارائه می دهند.
یاسمی با بیان این که موکب بانک ملی ایلام یکی از فعالترین موکب ها است افزود:در این مدت اقلامی چون آب معدنی، چای، کیک، ساندیس، آبمیوه، خرما و سیب زمینی توزیع شده است.
وی با بیان اینکه ملی در اربعین امسال با آمادگی کامل، حضوری فعال و پر رنگ در مرز مهران حضور دارد افزود: پرداخت ارز اربعین در باجه ها و شعب مرزی، برپایی موکب های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، استقرار خودپردازها و پایانه های فروش (دستگاه های پوز) از دیگر خدمات بانک ملی استان در مرز مهران و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی است که شبانه روز به زائرین ارائه می شود.
یاسمی ادامه داد: در راستای خدمات رسانی به زائران، سقف برداشت وجه از تمامی خودپردازهای بانک در مبادی خروجی و مرزهای کشور به پنج میلیون ریال افزایش یافت.
مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت:بهمنظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به زائران، ۷۴ دستگاه خودپرداز در مرز مهران استقرار یافته است که در حال ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به کاروانهای عزاداری اربعین حسینی است.
وی تصریح کرد: پیش از این نیز ساعت فعالیت شعب منتخب بانکها در مهران افزایش یافته بود و همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات دهی تخصصی و بانکی، بانک ها با استقرار ۸ موکب در مسیرهای تردد، از طریق کارکنان خود پذیرای زائران هستند افزود:بانک ملی علاوه بر مدیریت حوزه بانکی و خودپردازها و موکب حضرت زهرا(س) در مهران،به شهرستانهای هلیلان، چرداول، ایوان، چوار، مرکز استان و ملکشاهی کمک اهدا کرده است.
یاسمی گفت:بانک ملی تاکنون با وجود بسیج امکانات، منابع موجود و شعب متعدد توانسته بیش از 60 درصد از ارز اربعین را به زائران و عموم مشتریان در بین بانک های کشور و شبکه بانکی پرداخت نماید.
وی ادامه داد:بانک ملی ایران با تکیه بر کارکنان خدوم و بسیج حداکثری امکانات در حال حاضر با پرداخت ارز زیارتی به هریک از متقاضیان از لحاظ تعداد و ارزش آن، رتبه نخست را بین شبکه بانکی در اختیار دارد که این خدمات منشأ اثر و برکات گسترده است.
گفتنی است نحوه خدمات دهی به زوار توسط بانک ها و نیز دستگاههای خودپرداز، روزانه مورد نظارت قرار میگیرد و مشکلات مربوطه بلافاصله حل خواهند شد.
انتهای پیام/